Ledig

Min enda lediga dag denna veckan. Jag erkänner att jag är väldigt trött. Så, idag har jag inhandlat mat, och har nu suttit lite och smygarbetat. Hehe, det är svårt att stänga av helt. Har gymmat en gång idag, och har jag bara energi blir det en gång till ikväll. Imorgon väntar studion, vilket jag verkligen ser fram emot.



My only free day this week. I admit I'm tired. So, today I've just been shopping some food, and now I've been sitting here working.. just a little. Hehe, so hard to not do something. Been at the gym once today, and if I just have the energy later, I will go there again. Tomorrow the studio is waiting for me, and I'm really looking forward to it.

Förra veckan i studion. / Last week in the studio. 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag har ingen ledig dag på hela veckan någonsin. xD Lyx!

Svar: Lite lyxigt var det allt! ;)
Eleine

2014-03-04 @ 07:27:43
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0