Intervju och myskväll!

 
Idag publicerades en intervju med mig i lokaltidningen. För er som vill ni och läsa den klickar ni HÄR

Gick bra i studion idag, kommer att jobba vidare imorgon. Har först ett möta på förmiddagen, sen efter på eftermiddagen, ska hinna med att sjunga in sång plus stämmor där emellan, och på kvällen ska jag hinna med att åka till Trelleborg där Johanna har dragit ihop lite tjejer för en klädbytarkväll. Efter att ha gått ner flera kilo i vikt sen förra året, så har jag i princip ingenting i min garderob som passar längre. Jättefina kläder som tyvärr är för stora, så jag hoppas på att få bli av med mycket imorgon och även få med mig lite roligt hem! Rolig idé! 

Nu blir det myskväll iallafall, ska äta gott och vila upp mig på soffan! :)



Today a interview was published in a local newspaper, for you who wants to read it, click HERE (it's in swedish, so use google translate). :)

Went well in the studio today, will continue to work tomorrow. Have one meeting in the morning, then another one after lunch, between those I have to record vocals, and in the evening i'm going to Trelleborg where Johanna has pulled together some girls for a changeclothes-night. After losing several pounds in weight since last year, I have basically nothing in my closet that fit anymore.Beautiful clothing which unfortunately is too big, so I hope to get rid of a lot tomorrow and also get some fun with me home! Fun idea! 

Now it's time for a cozy evening, I 'm gonna eat well and rest on the sofa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0