Godnatt

Oj vad jag har jobbat idag. Många timmar framför datorn medan jag lyssnat med andra örat, och jobbet följde med hem. Tiden bara flög iväg. Rikard och jag sitter här nu och nästan skakar av adrenalinruset från vår kreativitet. Underbart! :) 

Ska upp tidigt imorgon och bege oss mot studion. Nu ska jag även dra vinnaren i min give away. ♥



Wow, I've really been working today. Many hours in front of the computer listening to music with the other ear, and the work did follow me home. The time flew away. Rikard and I just sit here now with the adrenalin rushing through our bodies because of creativity. It's crazy, but wonderful! :) 

Up early tomorrow and head for the studio again. Now I'm also picking the winner of the give away. ♥

 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Dösnygg bild!

Svar: Tusen tack! ❤️
Eleine

2014-03-12 @ 09:27:35
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Björk

Jag tycker att du är den snyggaste kvinnan jag sett! Får inte nog av att se dig, haha. Så vacker <3

Svar: Jag kan nog inte beskriva hur sjukt glad jag blev över din kommentar när jag såg den innan idag. Alltså tack fantastiskt fina du <3
Eleine

2014-03-12 @ 11:55:17
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0