Dark Embrace

Vilken bra start på denna veckan. Har hunnit med allt jag skulle! 
Imorgon blir det ett möte/fika med fantastiska Felicia Püschl, sen iväg på ett möte 
i Malmö på kvällen. Lång dag, men jag vet om hur laddad jag kommer bli. Man blir så otroligt
inspirerad av Felicia, så otroligt konstnärlig. 

Plåtade lite snabba porträtt med min väldigt gamla systemkamera. Har haft möjlighet att låna en Canon 5D Mark II några gånger, och den är saknad. Min gamla 400D är fruktansvärd.. Men, porträtt klarar den av åtminstone. 
Så här är mitt senaste modelljobb för Dark Embrace Handmade Accessories.



What a great start to this week. I've been able to do a lot!

Tomorrow I will have a meeting/coffee with amazing Felicia Püschl, then off to a meeting
Malmö in the evening. Long day, but I know how loaded I will be. You become so incredibly
inspired by Felicia, she's so incredibly artistic.

Photographed some quick portraits with my very old SLR. Have had the opportunity to borrow a Canon 5D Mark II a few times, and I miss it, a lot.. My old 400D is terrible .. But, it can handle portraits at least.
So here is my latest modeling job for Dark Embrace Handmade Accessories.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0