BIG NEWS!

Detta är någonting jag längtat efter att skriva. Idag blev det spikat.

3 april så kommer vår första singel släppas. Tillsammans med denna släpps även en tillhörande musikvideo samma dag på vår Youtube-kanal. Första singeln heter "Gathering Storm", och kommer släppas både digitalt och fysiskt. Jag är så otroligt glad! Äntligen kommer den dagen då jag får dela med mig av vår musik. Det kommer hända mycket detta året, så skriv upp er på vår Youtube-kanal HÄR, och gör även som över 4500 andra, och gilla även vår facebook sida HÄR.



This is something I've really been waiting for to tell you.

April 3rd, our first single will be released. We also have the music video we did last year that will be released the same date on our Youtube-channel. The title of the singel is "Gathering Storm", and will be released both digital and physical. I'm so happy! Finally this day will arrive where I can share my music with you guys. It will happen a lot this year, so subscribe to our Youtube-channel HERE, and also do what 4500 other people have already done, like our facebook page HERE for the latest updates.

 




Kommentarer
Postat av: Svärmor

<3

Svar: <3
Eleine

2014-03-07 @ 19:23:03
Postat av: Twiggy Lundberg

JAAA :D

Svar: :D <3
Eleine

2014-03-07 @ 22:16:00
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vem är det som har designat loggan? :) Den är jättefin!

Svar: Jag och två utav mina medarbetare! :) Tusen tack ska du ha! :D
Eleine

2014-03-09 @ 18:16:13
URL: http://themundaneandthemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0