Wednesday

Detta blir en spännande onsdag. 
Ska hämta ut ett paket, in i studion kl 12, sen bär det av mot ett spännande möte i Malmö. 
Förhoppningsvis behöver det inte dröja väldigt länge förrän jag kan berätta mer vad det handlar om.

Måste dela med mig av ett snyggt klädesplagg jag hittade i mitt newsfeed häromdagen.
Fantastiska Deadly Seams laddade upp bodyn här nedan. Har man själv en t-shirt, eller önskemål om ett
band man önskar, så kan man kontakta henne. Tror priset kommer ligga på 699kr. Ett måste...Så. Snyggt.



This will be an exciting wednesday.

Going to get a package, then the studio at noon, then I'm heading to Malmö for a meeting.
Hopefully it won't take too long until I can tell you more about it! 

I have to share something I found in my newsfeed the other day. 
Amazing Deadly Seams uploaded this body. If you request a specific band, or even if you have 
your own bandshirt to be re-designed, you just conctact Emma. Think the price was about 699SEK. 
A real have to. So. Awesome.


Design by Deadly Seams
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Längtar till ni släpper t-shirts då ska jag köpa :D!

Svar: Wihooo! Föväntar mig leverans i början av nästa vecka, blir awesome! ;)
Eleine

2014-06-05 @ 00:49:21
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0