Tack Ego Estetica

Hej alla awesome människor,

Jag har mycket som händer i livet nu och jag försöker verkligen hinna med att uppdatera här, men denna gången är jag verkligen sämst. Typ en vecka? Jag är nästan dagligen aktiv på facebook sidan, kolla in den HÄR.

Har plåtats, planerat, spelat in, håller på att flytta.. ja, det är extremt mycket som händer nu men det är fruktansvärt roligt. Försöker liksom hänga med i svängarna.

Igår var jag och besökte fantastiska Ego Estetica i Helsingborg. 
Fyllde på min näsa framför allt, så nu är den helt fantastiskt vacker. Rak och fin. 
Ni vet väl om att om ni stör er på en knöl på näsan som jag gjorde, så behöver man inte operera? 
Nej då, denna fillerna håller extremt bra. Behöver inte ens fylla på en gång om året, mer sällan. 
Så pass bra håller den verkligen. Så tack till Charlotta och Lena på Ego Estetica, always making me look good.
Ni är bäst ♥ 


HI everybody,

I'm having so much happening in my life at the moment, so I'm really trying to keep up the blog, but this time I should be ashamed. What's it been, like a week? Sorry. I'm active every day at the facebook page,
check it out HERE.

I've done photo shoots, recorded in the studio, moving right now... well, it's so much happening at the same time, I'm just trying to catch up on myself sometimes. 

Yesterday I visited awesome Ego Estetica in Helsingborg. 
Did a re-fill at my nose, so now it's so beautiful again. 
You do know that if there's something bothering you with your nose, you don't always have to do a surgery? I didn't, and this filler last for so long.. You don't even need to do it once a year, more less. Love it.
So thank you Lena and Charlotta at Ego Estetica, you've changed my life and I'm forever grateful. 
You're the best. ♥
 
Wearing my INTERMENT tank top today, I love it. 
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Lika vacker som alltid! ♥

2014-06-20 @ 09:50:22
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0