Catch Up

Denna måndagen gick åt att göra allt jag inte hunnit i helgen.
Pappersarbete, hemsideändringar, massa små grejer. 

Nu är jag snart färdig, och ska gå till gymmet en vända. Det har varit
helt otroligt varmt idag. Jag som är kritvit, och egentligen inte tåler solen (bränner mig enbart),
har haft det lite jobbigt men jag har ändå försökt njuta.
När man sitter där på vintern och det är mörkt nästan dygnet runt längtar
man ju klart alltid till sommaren. ;)



This monday I did everything I haven't had time for this last weekend when I worked so much. 
Paperwork, website changes and some other small stuff.

I'm soon finished with everything, and then I will hit the gym.
It's been a beautiful and really warm weather today. Me, who is very, very pale always get burned, 
had a little hard time during today, but I really tried to enjoy it though.
When it's winter and dark almost all day, I always long for the summer anyway. ;)

Photo by Gisela Ackerup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0