Tisdag

Vilken vecka jag har framför mig. Otroligt spännande, otroligt mycket. 
Senaste månaderna har jag jobbigt ordentligt mycket just för denna kommande helgen,
så det kommer nog vara en stor utandning på söndag. 

Landskronafesten är det som sker. Både 25 & 26 juli är jag ordentligt bokad, och det ska bli så kul.
Den 25:e juli uppträder vi i Eleine på Kasernplan kl 22.00. Var där, det blir stort.
Den 26:e juli på Rådhustorget är det kl 17.00 då jag uppträder med RM Duo & Karavan, blir rockklassiker.
Sedan kl 21.00 gästar jag Kapell Magnell och Lasse Holm på samma scen. 

Så det är fullt upp! Igår besökte jag bästa Malin på Heartbreak Tattoo i Löddeköpinge och 
gjorde mig lite extra fin på låret inför fredag. Låret i sig har varit rätt lugnt att tatuera, förutom bredvid knäskålen och nu igår kände jag på höften.. det var bara ben som tog emot. Aj aj! Men fint bli det.



What a week I have ahead of me. So exciting, and a lot to do. 
Last few months I've been working for this particular upcoming weekend, so 
I bet I will start breath normally on sunday again. 

Landskronafesten is what's going on. Both july 25th and 26th is fully booked.
July 25th it's gig time for all of us in Eleine, at Kasernplan by 22.00. Be there, it will be awesome. 
July 26th on Rådhustorget I will perform with RM Duo & Karavan by 17.00.
At the same stage, a few hours later, 21.00 I'm performing with Kapell Magnell & Lasse Holm.

So there's a full schedule. Yesterday I also visited Malin at Heartbreak Tattoo in Löddeköpinge 
and continued with the new tattoo. The thigh has been totally fine to tattoo, except the parts where there's no fat. 
That hurts.. but it will be worth it. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0