Problems..

Vilken fantastisk kväll vi hade igår! Vi hade spelning på Ystad Saltsjöbad och det gick väldigt bra. Trevliga människor, mysig stämning.. längtar redan tills ikväll när vi ska dit igen.

Min förmiddag har jag suttit och försökt förstå det här med att ha eget företag. Ett år har gått, och ett papper ska fyllas i. Jag fattar noll. Försöker leta och leta, men allt är skrivet så otroligt komplicerat, så här sitter jag och lite irriterad och önskar bara att någon kunde sköta det åt mig. Suck.. någon som är riktigt bra på förenklat bokslut för en enskild näringsidkare? Snälla, skriv isåfall. Jag har inte råd till en revisor, och jag ska kunna klara detta själv, med lite hjälp bara! :)

Så, so far har det inte hänt så mycket, hehe! Ska göra mig iordning nu och lägga ner papperna för idag, så ska jag banne mig gå ut och gå en runda. Behöver lite luft tror jag! 

Vad ska ni hitta på denna lördag? ♥



What a beautiful night we had yesterday. We had a gig at Ystad Saltsjöbad and it went very well. Nice people, cozy feeling... already long for the gig there tonight. 

This morning I've been sitting here trying to figure out all the paperwork for having my own company. A year has passed, and there is one paper that has to be filled. I just don't understand.. anything. Haha, I hate this. It's so complicated, and I can't afford any professional help. So if anyone of you are awesome at this, don't hesitate to write me and perhaps help me with one thing at least.. hehe, this is crazy. Don't really know what to do.

So that's what I've been doing this far. Think I will put this papers down and go for a walk. I need that! ;)

What are you up to this saturday? ♥ 


Bara ett papper, men det känns som detta. /It's only one paper, but it feels like this. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0