Photo shoot for Ave Satanas

Idag blev det en ordentlig sovmorgon. Vi hade en fantastiskt trevlig kväll
igår på vår spelning på Upp eller Ner i Ystad. Trevliga människor, härlig stämning.. väldigt nöjd.

Idag har vi spelning igen på Ystad Saltsjöbad, men vi är lediga hela dagen, och så fort min huvudvärk har börjat ge sig blir det gymmet. Har bara hunnit vara där en gång denna veckan, och jag har lite ångest.
Jag saknar ju det så mycket! 

Igår mottog jag den första bilden från min plåtning för klädesmärket Ave Satanas. 
Gisela Ackerup gjorde ett otroligt bra jobb, hon håller en sådan hög kvalité. 
Hoppas ni gillar den.



Today I took a long sleep-in. We had such a wonderful gig last night at Upp eller Ner
in Ystad. Lovely people, and everybody just wanted to have fun. Very happy about it.

Tonight we have a gig at Ystad Saltsjöbad, but it's later and until then, I'm free the whole day. As fast as my terrible headache is over, I will go to the gym. Only have had time to go there once this week, and it breaks my heart, I miss it so much. 

Yesterday I received the first picture from the photo shooting for the brand Ave Satanas.
Gisela Ackerup did an amazing work, she's such a high quality photographer. 
I hope you like it.

 
Model: Eleine (me) 
Photo: Gisela Ackerup
Clothing: Ave Satanas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0