Peppad!

Haft en sådan fin dag med Gisela! Så underbart det är att man hittar tillbaka till inspirationen. Jag erkänner, de senaste dagarna har blivit påverkade av allt som har hänt denna veckan. Det har tagit på min energi och jag har tappat mycket av inspirationen och haft slut på batterier. Himla trist, men det är bara att acceptera att det blir så ibland.

Men idag umgicks jag med Gisela, och mina batterier blev påfyllda trots en sprängande huvudvärk, och jag är så inspirerad igen. Så himla skön känsla! Min nästa vecka kommer starta med att jag åker till Gisela och ska fotografera ett par timmar och vi kommer plåta mycket, vi har många idéer. Är så laddad!

Fick även lite utskrifter av Gisela hon använt på sina utställningar, nu ska hon uppdatera sig och jag fick hela tre stycken utskrifter. De är inte 100% raka, men kvalitén är god och det kommer även en ram med (som använts även den vid utställningar), och jag tänkte kolla av lite hur stort intresset är att köpa dessa för en billig slant. Varken jag eller Gisela har någon användning av dem, så vore roligt om någon som önskar en utskrift plus ram får nytta av dem! :)

Kommer även skrivas ett personligt meddelande om man vill eller autograf, helt upp till er! ♥
Bättre bilder kommer upp på dessa imorgon.



Had such a great day with Gisela. So wonderful when you find your inspiration again. I'm not gonna lie, a lot happend this week and I've been working so much. It really took a lot of energy some of the incidents, and I felt that I lost my inspiration and I had to load my batteries. So sad, but it's important to accept it will be like that sometimes. 

But today I spent time with Gisela, and I loaded my batteries even though I had THE headache of this year so far, and I'm so inspired again. It's such a good feeling. Next week will start with at really awesome photo shoot at Giselas place, and we have so many ideas, it will be so cool! 

Also got some prints from Gisela with frames that she's been using at some exhibitions! Now it's time for her to update those, so I received the ones she's been using of me. They're not 100% straight, but the quality is good and they're also framed (the frames has also been used at the exhibitions), and I wanted to check with you if anyone is interested in buying these very cheap because we don't have any use for them anymore. There will also be a personal message if you want and an autograph! ♥

Better pictures will be up tomorrow.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Wow så fin bild på dig! Du borde ha utlottning på dessa =)

Svar: Tack kära du! De blev sålda direkt när jag lagt upp detta, haha! Får ha give away snart igen <3
Eleine

2014-01-18 @ 19:10:10
URL: http://photobytina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0