Nocturne Jewellry

God morgon alla fina!

Fram tills den 25januari med start idag, så finns det en ny sponsrad modelltävling jag är med i. Sist hjälpte ni mig att vinna, och ert stöd var helt otroligt. Denna tävlingen vill jag ju såklart också vinna. Det är för det fantastiska företaget Nocturne Jewellry som jag fått låna lite smycken av en gång till plåtningar som ni kan se nedan. 

Denna gången varar det enbart till den 25 januari, och det är mycket lättare att rösta. Ni klickar HÄR, sen trycker ni enbart gilla. Det är allt! Det betyder så fruktansvärt mycket för mig.



Good morning sweet dolls!

Until the January 25th, there is a new sponsored model competition I'm participating in. Last time you helped me so much that I won, and of course I would really like to win this competition to. That would mean more work for me, more pictures and so on.. would be amazing.

This time as I said, it's only until January 25th, and it's so much easier to vote. You only have to click HERE and like the picture. Would mean so much to me to win this ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0