Mys

Blev en mysig och effektiv dag. Har suttit väldigt mycket i telefon, men har fått mycket gjort. 
2014 kommer det hända mycket. Det kommer bli en enda stor karusell. När jag den vackra dagen inom en snar framtid kan berätta ännu mer om allting som händer, kommer det bli stort. Jag längtar, varje sekund.

Imorgon blir det studiojobb under hela dagen, och på kvällen blir det spelning på Ystad Saltsjöbad. Mitt öga känns redan bättre efter ögondropparna så hoppas på att jag slipper känna av någonting utav det från och med nu.

Vill visa er en utav mina favoritbilder från min plåtning med Gisela Ackerup för Black Candy Alternative Fashion.
Den röda peruken är från dem, och den är i underbar kvalité. Fantastiskt fin, intensiv röd färg. 



It became a very cozy but still I got a lot done today. Many phonecalls, but it was worth it, hehe.
2014 will be an amazing year for me. Will be a big carousell. Soon the beautiful day will come when I can tell you everything about what will happen. I long for it, every second.

Tomorrow it's the studio for many hours, and then we're going på Ystad Saltsjöbad for a gig. My eye does feel better already after the eyedrops I got, so hopefully I won't be feeling any pain no more at least.

Want to show you one of my favorite photos from the photoshoot I had with Gisela Ackerup for Black Candy Alternative Fashion. The wig is from Black Candy, and I simply just love how intense red it is!


Model: Eleine (me)
Photo: Gisela Ackerup
Wig: Black Candy Alternative Fashion
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Så snygg bild! Hoppas ditt öga blir bättre snart! Kramar :-)

Svar: Tusen tack kära du! <3 Kram!
Eleine

2014-01-30 @ 23:19:36
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0