Makeup

Några utav er skriver för jämnan och undrar vilket smink jag använder, för det mesta är det frågan om eyeliner och ögonbryn. Jag använder inte så extremt mycket produkter faktiskt, utan jag är kreativ och använder vissa saker till mer än bara en sak. Men, jag har mina stående favoriter som är mina MÅSTEN.

Eyeliner: Isadora. Den är så himla bra, men jag gillar den som inte är vattenfast.
Mascara: Maxfactor False Lash Effect (dör om den slutar produceras någon gång..)
Concealer: Makeup Store Cover All Mix. Absolut bäst. Inga tvivel.
Ögonbryn: Makeup Stores Eyeliner. Intensiv svart, håller fruktansvärt bra och varar länge. 



Some of you write me every now and then and wonder what makeup I'm using! Most of the questions are about the eyeliner and my eyebrows! I actually don't use that much products, I'm just creative about how I use them. I do have my favorites that I can't live without.

Eyeliner: Isadora. It's so amazing. The one that's not waterproof. The one without is better.
Mascara: Maxfactor False Lash Effect (I die if they ever stop producing this one..)
Concealer: Makeup Store Cover All Mix. The best. No doubt.
Eyebrows: Makeup Stores Eyeliner. Intense black, and it lasts for a long time.

 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Tre riktigt grymma produkter alltihop! :)

Svar: Ja verkligen :)
Eleine

2014-01-04 @ 16:36:09
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0