Gothic Friday

Fredagen är här! Idag har jag en rätt ledig dag framför mig. Känns väldigt skönt! Ska plåta lite, upp en runda snart till studion och småfixa inför nästa vecka. Väldigt skönt att inte känna någon som helst stress.

Fick hem nya prints idag! Blev så himla bra. Skärpan och kvalitén överhuvudtaget är fantastiskt bra. Så nu har jag ett litet lager igen. Kommer även att försöka välja ut ett foto som vi ska trycka upp som poster. Kanske ni kan vara med och välja? Ska kolla igenom hela portfoliot här så lägger jag nog upp 3 alternativ!

Nu kom det mer post.. bland annat min första accessoar från företaget som jag vann sponsrade modell kontraktet med. Black Candy Alternative Fashion. Nu ska det planeras plåtning. Spännade! 



Friday is here! I'm having a pretty much day off today, feels really good. No stress. Just gonna shoot some products for a company and fix some small stuff for the next week. 

Got home some new prints today! The sharpening and the quality overall is very, very good. So now I have them in stock again. Will also try to pick one photo that we're gonna do a poster of! Perhaps you can help me choose your favorite? Gonna check the portfolio and then upload three alternatives and then you can help me, yey! 

Now even more mail came.. Got my first accessoar from Black Candy Alternative Fashion that I won the contract for being a sponsored model. Now I have to plan a very fun shoot, this will be exciting! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0