Darkness

Så mörkt det är redan. Har städat hela lägenheten och gjort det riktigt fint, sen när man väl är färdig och tittar ut är det kolsvart. Jag som hade velat ta en bild till er idag, men utan bra ljus här inne är det omöjligt, tyvärr! 

Sitter just nu och surfar runt på lightinthebox.com, där jag sist fyndade 4 st gothiska chokers för 165SEK ungefär. De har så himla mycket. Behöver verkligen utöka min garderob. Ännu mer gothiska fina kläder, och framför allt.. i rätt storlek. Mer än halva garderoben passar inte längre, och jag har inte hjärta att slänga allt, då jag hade behövt pengar istället. Men, får använda det sålänge. :)

Ska snart iväg och träna. Får tagga till med riktigt bra musik. 



So dar here already! Been cleaning up the apartment the whole day, and it looks really good now. When I was done I looked outside and it was so dark. I thought that I should take a nice photo for you today, but without good light it's impossible, unfortunately. 

Checking out lightinthebox.com at the moment, where I bought 4 gothic chokers for 165SEK approximately, for a liltte while ago. They have so much! Really need to expand my wardrobe with more gothic beautiful clothing, and most important, in the right size. More than half of my wardrobe is too big for me, annoying. 

Soon it's time for the gym. Loading up with some great music.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0