En vacker dag

En vacker dag, ska min garderob innehålla flertalet plagg från bästa Royal Black. Tack till dig fina läsare som påminde mig om vad märket hette häromdagen. Hittade deras sida för längesen, men så har man tappat bort namnet på vägen. Tack! 



One beautiful day, my wardrobe will include clothing from the best Royal Black. Thank you sweet reader here at the blog that reminded me of the name a few days ago. I found their website long ago, but I lost the name somewhere on the way. Thank you! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Björk

Sjukt snyggt!

Svar: Verkligen :D
Eleine

2014-02-26 @ 18:08:23
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Postat av: Cecilia

Åh! Det var så lite så! :)
Royal Black gör ju helt fantastiskt vackra, och dyra, saker! Jag ska också ha en hel garderob med saker från henne en vacker dag. :)

Svar: Ja verkligen.. helt otroligt. Kan tänka mig att det sitter som ett smäck på en också! ;)
Eleine

2014-02-26 @ 20:30:29
URL: http://themundaneandthemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0