Träning & Rep

Hej alla! 

Hoppas ni har en fin tisdag. Jag började min med att gymma, 
nu har jag jobbat lite och snart ska vi sticka iväg mot Malmö. Dags för rep idag
med grabbarna, och det ska bli så kul! 

Vi är ordentligt peppade. Kommer ni till Helldorado? Kl 17 hittar ni oss på Nemis scenen 
inne på området. Kommer bli så grymt! 

Önskar er en fortsatt fin dag, nu ska jag börja packa ihop och börja bege mig. :)



Hi everybody! 

Hope you're having an awesome tuesday. I started mine
with the gym, and now I've been working some, and it's time to go to Malmö
really soon to rehearse with the boys. Will be so fun! 

Will you come to our gig at Helldorado? By 17.00 we're entering the Nemis stage, and it will be so awesome.

Wishing you a beautiful day, time for me to pack my stuff and go to Malmö! 

Me early this morning. :)
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag tränar min rygg varje morgon. :P Lycka till idag!

Svar: Härligt :D
Eleine

2014-08-27 @ 07:25:50
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0