Ny vecka :)

 
 
Hur började er måndag? 

Jag har haft jättekonstiga drömmar inatt och allt kändes lite otydligt,
men jag har ändå haft en bra måndag hittils. Nu har jag satt mig vid datorn, och framför mig har jag
ett par timmars jobb. Mycket att förbereda, repa på m.m. Ska bli roligt!
Har en händelserik vecka framför mig, så idag ska det 
taggas till ordentligt. 

Konserten jag var på i lördags var helt underbar.
Det började med Raubtier, sen lirade D.A.D och tilll slut intog Sabaton
scenen och det var bara så sjukt bra. Tack Malin för en fantastiskt kväll! ♥


How's your Monday been so far? 

I've had some very strange dreams last night and everything felt a little bit unclear,
but I've still had a good Monday so far. Just sat myself down by the computer and I have
a couple of hours work in front of me. Much to prepare, rehearse etc. Will be fun!
I have a full week ahead of me, I'm excited. 

The concert I this weekend I went to was amazing.
It started off with Raubtier, then D.A.D continued and at last Sabaton
entered the stage and it was just so awesome. Thanks Malin for a fantastic evening! ♥

 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Min måndag började med att sonen sprang ifrån mig på dagis nästan 2 gånger så vi missade hissen en gång. Sen hade dom bytt avdelning så vi fick åka upp ännu en våning. xD Gick totalt vilse. Inte lätt när man ska komma in i rutinerna igen efter att alla har haft semester. Sen måste vi åka den dumma hissen för jag har en belastningsskada i ryggen. Ifall man inte tar upp hissdörren direkt när den kommer så åker den igen. x''D

Svar: Haha men guuud vilken måndag! ;)
Eleine

2014-08-12 @ 07:27:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jo tack! Den var lite livad.

Svar: :)
Eleine

2014-08-13 @ 18:56:41
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0