Hobby

Sedan musiken faktiskt blev mitt heltidsarbete, så har jag inte direkt haft någon hobby.
Visst, jag älskar att fotografera men jag har ingen vidare bra kamera hemma.
Tyvärr kostar den jag vill ha otroligt mycket, så det får tyvärr bli en annan gång.. 

Men, något jag hittade billigt som jag införskaffade mig var en symaskin.
Jag har alltid haft lite snålt med tålamod när det gäller sådant. 
Jag tror att det ska bli perfekt direkt.. men denna gången har jag skärpt mig.
Det är fantastiskt roligt. Jag ser alla fel jag gör, och då är utmaningen att hitta
hur jag löser detta och gör det bättre. Så jag är full av inspiration just nu.
Första projektet är faktiskt en väska i fejkläder. So far so good faktiskt! 
Hoppas detta håller nu. Skönt att stänga av hjärnan och fokusera på annat 
lite då och då! ;)



Since I've started to work with music fulltime, I haven't had any hobby. 
Sure, I do love photographing but I don't have any good camera. 

The one I want costs a lot, so I have to wait.. 

But, I found something cheap that I actually bought myself. 
A sewing machine! I've always had bad patience with those kind of stuff, 
I expect it to be perfect from the start. But this time.. I really want to give it a chance.
It's really funny, and I see all the misstakes I do and the fun part now is to fix them the
best possible way. So I'm full of inspiration right now. My first project is actually a bag in fake leather.
So far so good actually. Hope it will last now. It's nice to shut down the brain from everything and focus on something completely different. :)
 

 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0