FREDAG!

Haft en grymt bra fredag hittils.
Umgicks med min fina mamma ett par timmar, och nu strax så blir det
ett möte med ett brudpar vars bröllop vi ska spela på nästa år. 
Ska bli riktigt trevligt.

Imorgon är det spelning. Vad har ni för er? 
Jag har fått lite tider inför vår spelning på Helldorado den 6:e september. Kommer du?
Klicka er in på Helldorados facebooksida HÄR och håll er uppdaterade.


I've had a really great Friday so far.
Spent a few hours with my lovely mom, and right now I'm waiting for a meeting with a couple who's
wedding we're gonna play at next year. Exciting! 

Tomorrow we're having a gig. What are you up to tomorrow?
I've got some more news about our upcoming gig at Helldorado Rockfest.
Click HERE to get to Helldorados Facebook and get the latest updates.

Tack mamma för en god fika. / Thanks mum for a great coffee break. ♥

 





Kommentarer
Postat av: Elionor

Hej Eleine! Jätte fin blogg!
Jag kommer på din konser❤️

Kramisar Elionor ☺️

2014-08-22 @ 18:19:38
Postat av: Elionor

Hej Eleine! Jätte fin blogg!
Jag kommer på din konser❤️

Kramisar Elionor ☺️

Svar: Tack! Vad roligt att du kommer <3
Eleine

2014-08-22 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0