Sunny Sunday

Har jobbat undan lite nu under förmiddagen med företaget. Nu är det avklarat, 
och jag laddar just nu ner de senaste bilderna från min och Giselas plåtning. 
Jag är så otroligt nöjd, och det blev så många bilder. Yey! 

Nu ska jag iallafall snart bege mig ut i det fina vädret, solen skiner och termometern står på 15°. :) 



Been working some now during the morning with the company. Now I'm done. 
Right now I'm downloading all the latest picture from the photo shoot with Gisela.
I'm really so happy about it, and it turned out to be so many pictures. Yey! 

Soon time to go outside, sun is shining and it's 15° outside! :)

Photo by Gisela Ackerup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0