No more.

Med en tår i ögat delar jag nu med mig av nyheten om att Odium Clothing kommer att avveckla. 
Jag har varit modell för dem sedan 2011, och det känns riktigt trist att inte kunna åka till Göteborg med jämna mellanrum, och få plåtas i fina kläder. Så ni som har kikat på något plagg, se till att beställ nu. 

Jag kommer sakna Odium. Hade jag haft nog med pengar och mer tid hade jag köpt upp företaget, hade varit en liten dröm som blivit till verklighet. Men, jag hoppas på att någon annan gör detta så Odium fortsätter.

Klicka er in HÄR och beställ det sista innan det är för sent.



With a little tear in my eye I'm sharing the news from Odium Clothing, that they will end their business. 
I've been modelling for them since 2011, so it feels so sad knowing that I won't be in Gothenburg for photo shoots with them anymore. So if you've been watching something on ther website, make sure to order it now before it's to late.


I will miss Odium. If I had the money and time I would buy the company and continue it, but I really wish someone else do it! :)

Click HERE and order before it's to late.

Some modeling I've done for Odium Clothing.






 
 
 
 



 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Den vita spetströjan hade passat bra i min garderob. <3

Svar: Ja den är så fin! Köp innan det är för sent. Jag funderar på den svarta versionen… <3
Eleine

2014-04-23 @ 19:44:40
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

VA!? NEEEEJ! Varför då? Åååååh :(

Svar: Jag vet inte exakt, men de känner nog att de vill röra sig vidare. Det går ju inte dåligt för dem iallafall. Önskar någon hade kunnat fortsätta det.. vill ju inte sluta modella för dem :(
Eleine

2014-04-23 @ 21:47:46
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Nadja

NO! :( Ska beställa något där när jag väl får pengar!

Svar: Do it! Är själv så ledsen.
Eleine

2014-04-24 @ 19:45:00
URL: http://cherrystar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0