Yeah!

Inte längesedan vi var på 666 likes, nu är vi på 1 666 gilla. En härlig metalfredag det här, eller hur? ;) 

Sålt av lite kläder nyss, alla blev nöjda. Så nu funderar jag faktiskt på att bege mig iväg och kika på om jag kan köpa lite målargrejer, och en canvasduk. Inte målat på många år, men jag har längtat efter det länge. Vet inte om det hade blivit bra idag, men man mår alltid bättre när man har fått vara kreativ! Ska nog kolla lite..



Not so long ago we were at 600 likes, now we're at 1 666 likes. Nice metalfriday, don't you thinkg? ;) 

Just sold some clothes, everybody's happy! So I'm thinking of driving to the shopping center and perhaps buy some colors and canvas, and maybe paint a picture.. Was so long ago, don't know if it would turn out good, but I'm always feeling better when I'm being creative. Gonna check it out.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0