Tona det mörkt

 
Nu är jag hemkommen från morgonens möte. Nu ska jag äta lunch, sen ska jag faktiskt ta ledigt resten av dagen. Kommer jobba onsdag-lördag, väldigt intensivt, så idag är det nog dags för lite egentid. Tröttheten gör sig påmind. 

Köpte faktiskt kolsvart toning och lade i håret igår. Jag har redan mörkbrunt/svart naturligt, men det blir lite extra glansigt och älskar att tona det lite, lite mörkare (bara jag som ser skillnad verkar det som), när hösten börjar komma.. mitt lilla sätt att förnya sig inför en ny årstid. Tonar det bara, ingen permanent färg. 

Var lite för varmt för nya jackan idag förresten, så ska leta upp en bild senare till er. Den är värd varenda krona. :)



Just came home from this mornings meetings. Gonna eat som lunch, and after that I will actually take the rest of the day off. Will work very hard wednesday - saturday, so I think it's time for some time on my own. Feeling tired so I should rest some.

Yesterday I bought a semi-permanent color for my hair. I have naturally darkbrown/black hair, but with this semi-permanent black color my hair get's very shiny, and I guess I'm the only one to tell the difference.. but it feels like I look a little better for this autumn. 


Was to warm for my new red jacket I told you about this morning, so I have to find a picture for you later. It's worth every penny. Love it. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0