Massa bus!

Denna eftermiddag och kväll har jag spenderat med svärföräldrarna och Rikards brors dotter, har haft det underbart. Vi har målat, lagt pussel, lekt rundor, ätit middag.. haft det allmänt bra. Det blev en underbar lördag trots allt. Nu ska jag hem och hålla min mor sällskap en liten stund, sen kommer jag somna gott. Har en fotografering imorgon med Gisela Ackerup! :) 



I've spent this afternoon/evening with Rikards niece and my parents-in-law. We've had such a good time. Painting som pictures, added puzzles, eating good food.. wonderful. Became a great saturday after all. Now I'm heading to my mom to spend some time with her, and after that I know that I will fall asleep like a baby. Having a photo shoot with Gisela Ackerup tomorrow. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0