Klipper av mig håret

Klipper av mig håret...

Fast bara topparna. Verkligen dags att klippa topparna, så jag stack till de fantastiskt duktiga tjejerna på Kam.Kom i Landskrona, till Emmy. Underbart duktig och trevlig tjej. Jag är precis färdig, nu är det Rikards tur. 

Är supernöjd! Tack Emmy. 

// Cutting my hair of..

But only 2 cm. It felt like my hair was like dead.. Hehe. I went to the talented girls at Kam.Kom in Landskrona, to Emmy. A really nice girl and she really knows what she's doing. I'm really happy. 

I'm just finished, now it's Rikards turn. 
Thank you Emmy!




Kommentarer
Postat av: Lilly

Var i LA finns dom?

Svar: Mittemot Riverside. Bredvid Guldfynd typ. :)
Eleine

2013-09-26 @ 10:30:35
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ah okej får gå och kolla upp det någon dag. :) Har för mig Guldfynd är vid glassbaren?

Svar: Exakt. :)
Eleine

2013-09-26 @ 21:00:11
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0