Kallt

Var iväg nu innan solnedgången och fotograferade med Gisela. Lade mycket fokus på min nya röda fina jacka, blev nog några bra bilder. Vi båda hade huvudvärk och grejer, och det var kallt banne mig, men det var väldigt trevligt. Saknat henne. 

Imorgon händer det mycket. Tatuera mig, fortsätta på bakgrunden på min sleeve, möte ang. musikvideon, träna och sen öva inför lördagens gig i Landskrona. 23.10 ska vi gå på scenen på Rådhustorget, tre ösiga låtar på raken tillsammans med det sjukt bra bandet Caravan, och klart det blir roligare ju fler som är där! :) 

Nu ska jag försöka hitta lite grejer i skafferiet att göra en anständig middag utav.. vardagsspänning på hög nivå får jag ju säga. 



Before the sunset I did a photo shoot with Gisela. We put much focus on my new red jacket, think it will be some nice photos. We both had like headache and stuff, and it was so cold, but it was so nice. Really missed her.

Tomorrow will be a full day. Getting tattoed, meeting about the music video, go to the gym, and also practice for the gig we have on saturday in Landskrona. At 23.10 we will enter the stage and rock hard with the awesome band Caravan behind us. 


Now I have a mission. Hoping to find some things I can do a dinner of.. wish me luck.
 

Glöm inte smyckeskollektionen "Eleine" som finns till försäljning nu, ni hittar dem HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0