Heartbreak Tattoo

Stack iväg imorse och mötte upp Malin i den nya tatueringsstudion. Det blir verkligen så fint.. imorgon är det min tur att sitta under nålen ett par timmar innan vi ska på möte ang. musikvideon. Galet spännande. Är så spänd! 

Men jag och Malin åkte iväg och införskaffade ännu mer inredning till studion. Blev väldigt fint. Var på Chili i Burlöv. Har ju så fina grejer, men fruktansvärd service. Trist att det ska behöva vara så, speciellt när någon kommer in och uppmanar redan innan att man ska handla för rätt mycket. Typ hela deras dagskassa kan jag nästan gissa att vi fyllde på under det besöket. 

Nu ska jag börja göra mig iordning, jag ska iväg kl 17 och äntligen få fotografera med Gisela. Det har verkligen krockat de andra gångerna av olika anledningar, så tredje gången gillt nu då! Blir gothiskt, vackert.. höstkänsla. Åh vad jag längtar, ska dra igång nu. Ni får en liten bild på sminkning osv sen! ;)



Drove to the Heartbreak Tattoos new studio to meet up Malin this morning. It truly is the most beautiful studio I've seen, and Malin and I went to the store Chili to buy some more beutiful things to decorate with. Just got such a bad service at the store, very sad, but.. nice things though. 

Tomorrow it's my turn for some more ink, very excited about it and after that I'm going to a meeting about the musicvideo. THAT is so exciting. I'm even nervous.. haha.

Gonna prepare myself now, some makeup and styling. Having a photo shoot with Gisela Ackerup today. Been complicated the other two times we booked unfortunately, but today it will be. Gonna gothic, beautiful and very autumn. Can't wait, you will get a picture later with the makeup and styling! :) 
 

Me today..
 

Seriously fell in love with this lamp.. LOVE. IT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0