Full fart

Goddag alla fina! 

Direkt efter frukosten imorse satte vi igång med repandet. Nu är vi färdiga, och det är dags för lunch. 
Skönt att ha det avklarat, nu kan jag fokusera på allt annat också, yey! :) 

Ska hinna jobbare vidare med musikvideon också. Den blir bara SÅ bra. Frågade på min fanpage om mina följare gillar Tim Burton? Tim Burton är nämligen en STOR inspiration för allt jag gör. Hela hans mörka värld är liksom, perfekt. Tycker ni om Tim Burton? Vilken film är er favorit? 



Hi everybody! 

After the breakfast we went to rehearse immediately. Now we're done, and it's time for lunch. Nice to be done already, now I can focus on everything else. Yey! :)


Gonna work some more with the music video. It's gonna turn out SO good. I also asked on my fanpage yesterday if my followers like Tim Burton? Tim Burton is one of the biggest inspirations for what I do. His dark world he has created it's just so perfect. Do you like Tim Burton? What film is your favourite? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Voluptas

När man älskar Tim Burton så är alla hans verk ens favorit! Spännande!

Svar: Bra svar! ;)
ELEINE

2013-09-05 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0