Fin dag

Denna lediga dagen behövde jag verkligen. Vi har samlat massor av inspiration, inte bara för det nya hemmet, utan jag har även fått tillbaka lite av energin till jobbet, även om jag är trött efter att ha gått på IKEA.

Man jobbar mycket när man frilansar som jag. Man blir lätt arbetsnarkoman. Idag fick jag en liten tillsägelse att ta ledigt, då jag kommer jobba resterande dagar av veckan.. så fick det bli. Det är jag glad över. 

Nu blir det att varva ner, äta lite, sen försöka sova tidigt. Hörs imorgon! ♥



I really needed this day off. I've been so inspired for everything, not only or new upcoming home, but also for life and work. But I'm a bit tired after visiting IKEA.. hehe.

When working independently and freelancing, it's easy to work too much. Today a person told me that I should take this day off, 'cause I will work for the rest of this week anyway.. so, here I am. Very happy about that decision. 

Relax some now, eat a bit, and try to go to sleep early. Talk to you tomorrow! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0