Snart dags

Rikard och fina Tim från innan idag. 

Snart dags att lägga sig. 

Efter att ha sagt hejdå till svärmor, så stack vi hemåt, åt lite och gymmade nu framåt kvällen. Var där ett bra tag, körde på bröst- och triceps. Har så extremt mycket träningsvärk i benen från igår, haha! Ser inte fram emot att gå upp för trappen till sovrummet kan jag säga.. phew. 

Imorgon förmiddag ska jag iväg till Malmö och träffa Malin, min vän och tatuerare på Heartbreak Tattoo. Har längtat, känns som en evighet sedan. Ska hinna ifatt lite, uträtta lite ärenden och bara hänga. Kommer bli en härlig söndag, på måndag blir det hårt arbete, in i studion igen. Jag har världens bästa jobb.
 


Soon it's time for bed.

After we said goodbye to my mother-inlaw, we got home, ate a bit, and then we went to the gym. I have so much pain in my legs from training my legs from yesterday.. I'm really not looking forward to get up the stairs later to the bedroom.. phew. 

Tomorrow I will meet up my friend and tattooartist Malin from Heartbreak Tattoo. Gonna catch up a bit, just hang out. Feels like it's been so long since the last time we hang out, so it's gonna be an awesome sunday. On monday it's time for more hard work in the studio. I'm having the greatest job in the world. 


Kommentarer
Postat av: Tina

Oj vilken fin blogg! Den här kommer jag besöka mer än en gång! Är det okej om jag länkar din blogg på min? =)

Svar: Tusen tack! :D ja självklart. Det uppskattas! :)
Eleine

2013-10-27 @ 07:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0