Nästan

Dagarna går i full rulle här. Man städar, gör iordning, målar. Men man börjar se ljuset. Snart är vi färdiga! Fått ny toalett och allt, yey! Bilden nedan visar vad jag sett ena förmiddagen. Skruvat ihop möbler. Nu är vi faktiskt på väg mot Ikea och netonnet. Måste ha skrivbord och skrivare för att få ihop kontorshörnan. 

Hur har ni det? Jag är snart tillbaka som vanligt igen. Jag lovar. Jag har mycket att visa er!

// The days are just going so fast. Unbelievable. Cleaning up, fixing the furniture and everything, but we can see the light now. We're almost finished. Yey! This picture below is showing you my view all day until now. Ikea. Haha! We're actually on our way to ikea again now, I need a desk and then also a printer for the officecorner. 

How are you guys? I'm back soon. I promise. Have so much to show you! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0