Kvällsro


Gammal bild..

Nu ska jag faktiskt ta mig en promenad till gymmet, och antagligen gå en längre promenad där. Känner att jag behöver röra mig, inte överdrivet intensivt, är snart helt frisk, utan bara börja vänja kroppen vid att röra på sig igen. Tror min stelhet jag känt nu ett litet tag är därifrån, jag har helt enkelt inte kunnat träna pga. flytt/sjukdomar, och min kropp mår så otroligt bra av att få röra sig och även styrketräna, så ett lätt pass ska jag nog allt klara av ikväll.

Sen ska jag hem, dricka min obligatoriska kopp te; "Kvällsro", som smakar så himla gott, sen somna gott. Imorgon väntar turnén med eleverna från IMP, ska bli så roligt. 2 stopp, första; Tomelilla.



Now I'm actually gonna take a walk to the gym, and probably take a walk there to, hehe. I feel that I have to begin to move my body again, after weeks with cold/moving to Ystad I think it's time to warm up a bit, just light workout so I'm letting my body get used to it again. 

Then I'm going home, and I will drink some tea that really makes me relax, and then go to sleep. Tomorrow we're having 2 concerts with the students from IMP, first stop; Tomelilla.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0