Ej fungerat

Så himla störigt. Min blogg.se-app har inte fungerat på hela dagen nu när jag varit borta! Lite synd, men nu är jag iallafall hemma.

Jag hade det väldigt trevligt, förutom att det var lönehelg och shoppingcentret var fullt, så var det väldigt trevligt. Efteråt mötte jag upp och Rikard och genomled en visit på IKEA, fick med oss lite prylar vi behövde ytterligare till nya lägenheten. Fattas en del, men det kommer ju nu i efterhand. Mitt mål var iallafall att få upp en lampa i hallen, iallafall köpa en.. det har vi gjort! Får sätta upp den imorgon. Äntligen! ;) 

Imorgon kl 10 går jag in i studion för att lägga sång på en ösig låt. Gitarristen Jay var nere för några få veckor sedan och la gitarrsolot på den låten, och det blev ju bara så himla bra. Vill ni tjuvlyssna har ni ett klipp nedan när han satt och övade och brainstormade fram själva solot! 

Har ni haft en bra söndag? 



So annoying. My blogg.se-app haven't been working all day. Now I'm home at least. 

I had such a good time with Malin at the shoppingcenter Emporia today. I met up Rikard after and visited IKEA. We reallt needed to buy some stuff for our new apartment. My goal today was to buy a lamp for the hall, and we did! Yeey! Finally.


Tomorrow by 10 I will go to the studio to put some vocals on a really heavy song. The guitarist Jay was here a few weeks ago and did such an amazing solo for it. If you want to listen to it a bit, you can watch the video down below. There he practiced and was brainstorming for the upcoming solo! 

Did you have a great sunday? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0