Äntligen GYM!

Äntligen, alltså ÄNTLIGEN är det dags för moi att dra till gymmet och köra ett pass. Veckan innan vi skulle flytta, vad hände då? Jag blev jätteförkyld. Håller nästan fortfarande i sig känns det som, men jag är frisk banne mig. Så efter nästan två veckor så är det alltså dags. Har fixat medlemsskap på Breeze Fitness här i Ystad. Var där och kikade, ser väldigt bra ut. Typiskt gym där folk faktiskt går för att träna. Inte pilla med mobil och snacka. ;)

Ha en fin kväll ni fina ♥
 


Finally, I mean really FINALLY it's time for this body to hit the gym. The week before we moved here I got a very stubborn cold, and I could not do any workout then, but now I feel great again. So after two weeks now it's time. Became a member at Breeze Fitness in Ystad, looks very great and professional. A gym that you go to for a great workout, not playing with your phone and chatting with friends. ;)

Have a great night everybody ♥

A little memory from our old place. Photo by amazing Amanda Stiverius.
 

Kommentarer
Postat av: Vicci

MEN LÄGG AV!! Du är den vackraste kvinna jag känner!

Svar: Men fina :') <3
Eleine

2013-10-11 @ 14:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0