2 oktober '13

Denna onsdagen är det packning på schemat. Det mesta ska rensas ut, packas ner och det som inte ska med ska slängas. En del att göra, men kul är det. En dröm blir till verklighet på måndag, äntligen! 

Har en giveaway fram tills ikväll på min facebook sida. Vi nådde 2000 gilla häromdagen, och jag har två opublicerade bilder som är framkallade, väntar på en signatur av mig, och 2 stycken kommer bli vinnare! In HÄR och dela min sida, och skriv sedan en kommentar under inlägget ang. giveaway.



Today we will do one thing. Pack! Most of the things are being packed, rest of it? Thrown away! Some to do, but on monday one of my dreams are coming true, after many years.. finally!

Having a giveaway at my facebook page. We reached 2000 likes the other day,
 and I have to pictures that's unpublished at home, that's waiting for a signature by me and a new home. You want one? Like my page HERE, share it at your facebook, and write a comment that you've shared it. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0