Vidare i modelltävling!

Jag är vidare i tävlingen som modell för Black Candy Alternative Fashion.

Nu är vi bara 10 stycken kvar, och på lördag försvinner ytterligare 5 stycken.
Det har blivit många gilla på min bild, och tack vare er är jag nu vidare i tävlingen.

Nu behövs det dock kommentarer. Man röstar mig vidare nu genom att klicka på länken HÄR, då kommer ni till bilden, och skriver helt enkelt en kommentar med där det står: VOTE

Tusen tack alla fina! Ni är bäst! ♥
Klicka alltså HÄR, skriv sedan en kommentar där det står: VOTE.




I'm still in the contest of being Black Candy Alternative Fashions new model. 

Now we're only 10 models left, and this upcoming saturday we will only be 5. 
Many likes on my picture, and now we need comments.

For voting, click HERE and just write a comment with the text: VOTE

Thanks to all of you guys, you're such sweethearts. ♥
So, click HERE, and then write a comment with the text: VOTE

 

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag röstade just på dig =) Så lycka till nu!

Svar: Tack! :)
Eleine

2013-11-06 @ 19:38:30
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0