Söndagskväll

Ett fruktansvärt bra gympass genomfördes, nu håller jag kväll här hemma och myser med katterna samtidigt som jag surfar runt lite. Hittade mig själv på framsidan nu på Odium Clothing, var ju väldigt aktuellt med maskeradkläder nu under Halloween, blev kär på nytt i en korsett jag hade under en plåtning.. den är så sinnessjukt snygg, och oj vad jag har gått ner i vikt! Skrämmande när man får det så svart på vitt, haha. Härligt, det har man kämpat hårt för.. 



A really good workout is now done for today, and now I will just try to relax at home, cuddel with my cats, and surf on the computer. Found my self at Odium Clothing, a lot of cool clothes now during the Halloween, and I found a corset I was wearing at one photo shoot that I fell in love with again. It's just so awesome.. and I also saw how much weight I lost. Scary when you see it that way.. Nice, I've been fighting very hard for it.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0