Pain


Nu ska jag gå ner mot tatueraren i Ystad och hälsa på. Min närmsta vän Malin, även min tatuerare, kommer befinna sig där idag och bli rejält tatuerad. Efter idag är hennes backpiece färdig, HELT GALET! En helt otrolig ryggtavla. Malin, och Stina som då äger tatueringsstudion här i Ystad, är två utav Sveriges bästa tatuerare. De är otroliga. Jag är avundsjuk, ja! Jag kan inte ens rita.. haha!

Ska kila ner dit nu. Sen ska jag och Rikard till Emporia för att rusta upp oss inför vintern! 



Now I'm going to the tattoostudio here in Ystad. My closest friend Malin, and also my tattooartist, is going to be there today and finish up her backpiece. It's crazy how beautiful her back is now, it's an amazing tattoo by Stina. Malin and Stina (Stina who has Eyescream Tattoo in Ystad), are two of the best tattooartists in Sweden. I'm so jealous, I can't even draw something.. haha!

Going over there now. Later Rikard and I are going to Emporia to prepare for the upcoming winter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0