Mysa

Nu blir det kvällsmys med xbox, och laddar upp inför resan imorgon till Göteborg. Känner mig som ett litet barn på julafton! Har nyss suttit och fixat alla breven från give awayn. Så många som deltod, och jag kände mig extra snäll och valde ut 6 stycken istället för 3. Älskar er som kommer in och läser här, ni är ett helt fantastiskt stöd. Imorgon dyker det upp ännu en närhet, jag hinner knappt med själv!

På tal om give away och gåvor, har ni funderat på önskelista till jul? Jag brukar aldrig önska mig något, men idag kikade jag runt lite och hittade faktiskt mer än vad jag trodde. Puss! ♥



Now I will relax some and just load my batteries for the trip to Gothenburg tomorrow. Feeling like a child on christmas! Just fixed all the letters from the give away. So many particpated so I picked out 6 winners instead of 3. I love you people who check in here everyday, some of you many times per day, and being a part of my life and such a great support. Tomorrow I will share some other fun news for you, I barely understand everything myself!

Talking about give aways and gifts, have you though about your wishlist for christmas? I never wish anything, but today I sat and thought about it, and I found more than I thought. Kisses! ♥

Sweden Rock Shop

 IPad

 makeupfabriken.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0