Gothenburg

Gör frukost just nu, om lite mer än en timme så åker jag mot Göteborg för att plåtas för Odium Clothing. Det ska bli så roligt. Längtat enormt mycket! En liten Gisela viskade även i mitt öra att hon kommer jobba med våra nya bilder idag.. har vi tur kanske något häftigt dyker upp imorgon! ;) 

För er som inte gjort det ännu så har sista omgången av röstningen dragit igång för att bli sponsrad modell för Black Candy Alternative Fashion. Kommer ni ihåg tävlingen? Jag är i topp 5, och nu ska det alltså gillas och sen ska två stycken av oss väljas ut som vinnare. 

Ni klickar HÄR, då kommer ni till min bild och bara trycker gilla-knappen, så har ni röstat. Sprid gärna vidare ♥



I'm doing some breakfast at the moment, and in about an hour I'm leaving for Gothenburg to do a photo shoot for Odium Clothing. Gonna be so fun! A little Gisela told me this morning that she will work on our new pictures, so hopefully I have something to show you tomorrow! ;) 

For you who haven't vote, he last voting have started for the model competition for Black Candy Alternative Fashion. Do you remember the contest? I'm at top 5 now, and the two pictures who get's most likes will be the winners. 

You click HERE, then you come to my picture, hit the like-button, and that's a vote. Feel free to spred this! ♥

Odium Clothing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0