Fotspa på Amundtorps Fotvård

Innan kalkonmiddagen är jag och får ett helt fantastiskt fotspa på Asmundtorps Fotvård. För 450kr, får jag ca 45min fotspa, kombinerat med fotvård hamnar priset på 700kr. Så totalt sitter jag här nästan 2 timmar och bara njuter. Mina fötter börjar bli ordentligt lena och fina. Det är så himla skönt. För att boka en tid ringer ni 0418-439029.
________________

Before the turkey dinner I'm at Asmundtorps Fotvård, getting a foot spa. For 450SEK I'm getting 45min pure spa, and combined with complete foot care it costs me 700SEK, and that means I sit here for almost 2 hours just enjoying the moment. My feet are getting so soft and beautiful, and it feels so good.. To book an appointment, call + 46 418 - 43 90 29




Gröna fötter av den underbara leran. / My green feets because of the lovely mud. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0