After all this time..

Förra hösten tror jag det var, hittade jag en topp på HM. Jag köpte den aldrig, och jag ångrade mig så enormt. Har tänkt på den ofta och försökt hitta något liknande i butiker, utan framgång. 

Idag på vägen hem från skolan där jag hälsa på Rikard snabbt på jobb, så såg jag att vi har en Second Hand affär i närheten, och jag gick in. Där hängde den. För 60kr, i min storlek... BAAAAM. Lycklig metal-tjej! Lite mer utmanande än vanliga toppar. Men så vacker. Spetsen, svart sammet, den är så äkta goth. Älskar den. 

Ursäkta dåliga cambilden, behöver verkligen en bra kamera. Har bara iPhone och cam.. suck. Systemkameran börjar bli ordentligt gammal nu och fungerar sådär.


Last autumn I think it was, H&M had a beautiful lacetop in stock, but I never bought it. Guess I thought it wasn't worth the money. I so regreted that. Been thiking about it ever since, and i've been trying to find something similiar to it in the stores, wthout success.

Today, on my way home from the school where Rikard works, I saw that we live very nearby a Second Hand shop, and I went in. There it was. For 60SEK, in my size.. BAAAAM. Happy metal-girl I can tell. It's just so beautiful, the lace, the black velvet, it's just so goth. I love it.

Sorry about the campic. Really need a new, good camera. Just have my iPhone and the computercam. My SLR is getting really old and it's not working very well.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0