Skånetrafiken

Många gånger kan jag låna Rikards bil som tur är, men idag går inte det då han ska jobba. Mitt tåg till Helsingborg skulle gått kl 17.15, vara framme 17.38 och då skulle jag hinna perfekt till Ego Estetica.

Jag står fortfarande på stationen och de har ändrat förseningen 4 gånger. Just nu sägs det att tåget ska avgå 17.38.. Kommer bli så sen. Tur att Charlotta och Lena är sådana änglar som sa att det var lugnt och att jag ska komma ihåg att andas. Verkligen snällt, för man står verkligen maktlös och kan inte göra någonting.

Det jag retar mig på är att de säger att det är pga personalbrist. Sjukt? Nåväl. Någon gång kommer jag dit, men det är verkligen för jäkla dåligt.

Saknar verkligen att ha en egen bil. Längtar till den dagen igen.



Kommentarer
Postat av: C

Misstänkte väl att du sålt bilen då jag sett andra köra runt i den :P
Lider med dig. Vet precis hur det är.

2013-05-29 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0