Rosor!!

Första spelningen i Teaterparken är genomförd. Riktigt roligt att få hänga backstage med både Magnus Johansson och Lasse Holm, pappa Diggiloo.

Jag sjöng låten Hurt, och när den var slut ser jag en liten söt flicka rusa upp på scenen med en fin bukett röda rosor. Det var Sabina, mitt fina lilla fan som förgyller mina dagar ofta! Även finaste Bibbi stod på andra sidan sen så jag fick sno en kram.

Ni förgyller verkligen livet enormt med era fina ord, rosor, bilder, kramar.. Allt. Älskar er! Tack!

Nu har jag hunnit byta om och vi ska in backstage på Rådhustorget och tagga till inför spelningen senare ikväll!

En enda gissade rätt, och det var idag på första spelningen, Goa Wioletta. Hon har ingen blogg jag kan länka till men kan säga grattis! :)

Rätt svar på hemlig gäst till duett ikväll är min Rikard Ekberg. Sångare, gitarrist, pianist.. Ja, multiinstrumentalisten som även är låtskrivare och spelar diverse instrument på min kommande skiva.

Vi kommer köra en rockrökare ikväll tillsammans som final, så jag hoppas vi ses där. Det kommer bli så häftigt!

Tack ännu en gång till lilla Sabina för de fina rosorna. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0