Redo!

Nu är vi färdigrepade. Allting gick väldigt snabbt och smidigt och bandet Karavan är helt otroliga musiker.
Har förr haft kontakt med Walle Wahlgren som t ex lirat med min vän Dennis Camitz m. fl, och bandet Karavan är nu band till John Fogertys gitarrist under hans turné. Otroligt proffsiga musiker, och jag känner mig oerhört trygg med dem. Otroligt!

Kl 22 börjar hela konserten imorgonkväll med alla artister, och min tur är kl 23, då kommer jag köra tre stycken rockiga låtar. Sista låten blir en duett, med en hemlig gäst. Någon som kan gissa vem? 

Den som gissar rätt först får en länk till sin blogg om de har någon! ;) 

Ha en jättefin kväll allihopa, hoppas vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0