Off

Hej alla.

Jodå, jag lever allt. Jag har bara varit lite off idag. Har övat en hel del på kommande spelningar så kom nyss på när jag åt att jag inte alls suttit vid datorn. Så blir det väl ibland antar jag.

Rikard är och jobbar nu. Den hjälpen jag fått av honom, så obeskrivligt. Han tar verkligen hand om mig. Är så tacksam. 

Det som hände när jag bara grät och grät, sådant händer folk. Det vet de flesta om. Det är liksom inget farligt på det sättet, men det är verkligen en tydlig markering, varning. Man måste ta det till sig, vilket faktiskt är riktigt svårt. Samtidigt som jag vill vara lika aktiv igen kan jag inte. Min kropp och mitt huvud är så trött. 

Men, musiken ger mig glädje och vi har jobbat på bra. Det rör sig fint framåt. Längtar verkligen till den dagen jag kan få visa er vad det är vi gör! 

Om ni vill, så gå gärna in på min facebook sida och gilla, den hittar ni HÄR

Just nu, så ska jag ge mig på att sjunga en stund till, sen ser det ut som att solen tittat fram så en promenad får det nog allt bli och hämta lite syre.


Foto: TekPhoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0