Min torsdag

Torsdagen är här. Idag är det live framträdande på radio som gäller. Frekvens 100.6, din gata. Vi kommer vara där 16.30, gissar på att det drar igång tidigast 16.45, så lyssna från och med då åtminstone. Vi kommer framför vår version av låten "You" som är aktuell nu under Eurovision. Riktigt roligt ska det bli. Tycker texten i "you" är väldigt fin och jag tycker inte den får den uppmärksamheten som den bör få. Lite det temat har jag kört på idag när jag kommer framföra den. Med mig i studion har jag Rikard som ska lira gitarr, blir jättefint.


Har ätit en riktigt lång frukost och tagit god tid på mig. Mår väl både lite upp och ner. Ska inte försöka låtsas om att ingenting har hänt. Det ÄR jobbigt. Men jag mår verkligen bra av att jobba med musiken, att vara kreativ, få skapa, få planera.. jag älskar det. Det är egentligen det enda jag behöver, tills pengar blir ett faktum.

Nog om det, nu ska jag ut och rensa lite i trädgården innan vi ger oss av mot Malmö. 

Foto: TekPhoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0